Wanita Dikunci Dengan Mangga Oleh Suami



Kemaluan Wanita Dikunci Dengan Mangga Oleh Suami - Ini kisah sadis tahap gila! Seorang wanita yang bernama Sitabai Chouhan dibawa ke Rumah Sakit Maharaja Yashwant Raoin di Indore India karena percobaan bunuh diri. Dia coba bunuh diri dengan memakan racun tikus.Pada saat ia dirawat pihak Rumah Sakit menemukan sebuah mangga yang mengunci kemaluannya. Yang mengerikan disini adalah mangga tersebut mengunci kemaluan Sitabai melalui lubang yang ditebuk secara terus melalui labia milik Sitabai.

Setelah ditanya Sitabai memberitahu pihak Rumah Sakit kalau suaminya Sohalnal Chouhan (38) mengunci Sitabai sejak empat tahun yang lalu. Setelah ditahan pihak polisi Sohalnal berkata melakukan kuncian ini kerana mencurigai sang isteri akan mencari lelaki lain apabila ia tiadak di rumah. Sohalnal mengaku akan mengunci kemaluan isterinya pada waktu pagi dan hanya akan membukanya pada waktu malam selepas pulang dari kerja. Sebuah kunci ditemukan didalam sarung kaki ketika pemeriksaan polisi didapati dapat membuka mangga yang terletak pada kemaluan Sitabai. Alasan yang diberikan oleh Sohalnal ialah di dalam keluarganya sudah ada beberapa kejadian isteri selingkuh dan dia hanya mau memastikan perkara yang sama tidak terjadi terhadap Dia dan Istrinya.

Pasangan ini sudah mempunyai lima orang anak dan Sitabai Chouhan coba membunuh diri kerana tidak mampu menahan si suami dari mmencabul kehormatan anak perempuan sulung mereka. Sadis!

Comments

Popular posts from this blog

18+:Foto Otopsi Korban Pembunuhan dan Perkosaan

Hutan Hoia Baciu, Salah Satu Hutan Paling Mengerikan di Dunia